There was an error in this gadget

Thursday, January 27, 2011

Twilight: Modern Warfare 2



Personally, I hate the Twilight series, not even because Meyer's a crappy author (which she is), or because the acting is godawful (which it is), but because of the fangirl obsession. That is, until I found this video from XPlay (G4 TV).
Watch and enjoy people!


Personally, I would prefer to watch something like that involved Price beating the crap out of Cullen. But ah well. Maybe another day.

55 comments:

  1. "Stop doing that...STOP DOING THAT! Put your shirt back on!"

    Love it :P

    Following you :D

    ReplyDelete
  2. Hiliarious stuff :D

    Followed!
    http://acenoids.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. that was great! i now like mw2 so much more now.

    ReplyDelete
  4. ROFL, "It was on vibrate, alright? Let's move on!" Heh, I loved this.

    Raging Royal

    ReplyDelete
  5. Nice finding bro, hilarious.

    @Raging Royal: that was my favorite part too!

    ReplyDelete
  6. Haha, "What part of shut up do you not understand" Though if I were that guy there might be some "friendly fire" going on. ~Master Maniacal

    ReplyDelete
  7. The video was blocked for me....

    ReplyDelete
  8. awesome blog dawg following

    http://joeymax-stayathomedad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. i cant watch the video man coz it haz this copyright or somesort. :(
    thefitmuscle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ah looks like I got here too late, it's been taken down now.

    ReplyDelete
  11. lol at "to stay alive they must work together".

    ReplyDelete
  12. Bah i get copyright errors from Comcast when i try to watch this, im sure it was great though

    ReplyDelete
  13. lulz nice vid, ive never even seen twilight haha

    ectomorphmuscle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Yeah, I'm getting the same error message.

    ReplyDelete
  15. Video is still up, may or may not be blocked based on your location in the world, and respective copyright laws.

    ReplyDelete
  16. Yup, I really have never been able to get into the Twilight series. Seemed to have a similar plot to lots of other vampire movies in the past. These vids look really funny though.

    ReplyDelete
  17. One way to get the females involved!

    blundersfrom6foot2.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. haha, that hit the spot. thanks for sharing.

    ReplyDelete
  19. hahaha Put your shirt back on!

    ReplyDelete
  20. Jacob makes the dogs in pripyat look like pussy cats. rofl.

    ReplyDelete
  21. Lol, my friend would get a kick out of it. I also enjoyed the youtube video "twilight for men" or something. Very funny stuff.

    ReplyDelete
  22. "Edward eats the baby out of her uterus? And everyone's okay with that??"

    Following and supporting.
    toastburnt.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Great video. I hate twilight as much as you do.

    ReplyDelete
  24. Haha funny guy...Good luck on the blog!
    http://zspneverydaysports.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Probably the best video I've seen in the past few weeks. Hahahaha

    http://cg-illumination.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Great video. I despise twilight as well

    http://lunch-timeconversations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ''can't talk right now i'm on the phone. *smiles*''
    hahahaha and somehow i didnt feel bad for people reding the books when they spoiled the ending, even though they might be joking around

    ReplyDelete
  28. followed.

    checkout my blog it has pics of local car shows/meets that I go to and take pics of.


    www.importsnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. I can't stand Twilight.
    My wife just got into it a couple months ago and is on the last book now.
    I got to hear all about what was happening over the weekend.
    Sounds like crap.

    Video was good though.

    ~Showing support to my fellow bloggers.

    ReplyDelete
  31. Copyright? Are you kidding me.

    Aww it seemed interesting as well.

    lrn2pokemon.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. I lol'd just seeing your background... oh, southpark.

    ReplyDelete
  33. Hahaha fuuny vid!!

    +support
    http://eeatucf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Lol. That was hilarious. No, but seriously. Fantasy + Warfare doesn't go too well.

    ReplyDelete
  35. Following and Supporting. That was a hilarious video. Find some more!

    theinnerclockwork.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Hilarious video!! You have to find more!!

    http://StarcraftIICommentary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Haha that was really funny.

    followed you

    ReplyDelete
  38. that made me laugh worth watching

    ReplyDelete
  39. neat. Less gay than actual twilight.

    ReplyDelete
  40. I loved MWF2!!

    following and supporting daily
    http://benny-lava.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. lol'd so hard
    following everyday

    ReplyDelete
  42. lmao, shining skin flashbang? YES PLEASE!

    following and supporting,
    crustycollective.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. I like the blog. This post bring up my hate for the hype brought up from these books.
    I follow and enjoy ur blog.
    Check mine out sometime

    ReplyDelete